
Psychoterapia to mój zawód i pasja
PO PIERWSZE OSOBA. PO DRUGIE PRAKTYKA.
IP Igor Popilowski - psycholog, psychoterapeuta. Jestem absolwentem Instytutu Psychologii na wydziale Filozoficznym Uniwersytetu Jagiellońskiego. Ukończyłem Szkołę Psychoterapii w warszawskim ośrodku INTRA, oraz Szkołę Superwizorów realizowaną przez IIPG Instytutu Integralnej Psychoterapii Gestalt w Krakowie. Jestem certyfikowanym psychoterapeutą PSHD Polskiego Stowarzyszenia Humanistyczno-Doświadczeniowego (nr. cert. 64/T/2021). Od 2008 roku zajmuję się prowadzeniem psychoterapii w prywatnym gabinecie w Krakowie, jak również we współpracy z Ośrodkami Interwencji Kryzysowej (Warszawa, Zakopane) czy Poradnią Zdrowia Psychicznego.
Przez 10 lat byłem związany z Centrum Profilaktyki i Promocji Zdrowia w Wieliczce gdzie prowadziłem różne formy psychoterapii i zajmowałem się koordynacją działań Zespołu Terapeutów. Aktualnie oprócz pracy psychoterapeutycznej uczę teorii i praktyki psychoterapii w ramach Szkoły Psychoterapeutów Gestalt organizowanej przez Instytut Integralnej Psychoterapii Gestalt w Krakowie. Współpracuję z ośrodkami psychoterapii, w których podejmuję się funkcji superwizorskiej.
Współtworzę Ośrodek Psychoterapii i Rozwoju osobistego Punkt Zmiany, w którym prowadzę psychoterapię indywidualną oraz psychoterapię par. Ważną częścią mojej pracy jest prowadzenie warsztatów rozwoju osobistego o zróżnicowanej tematyce, ale w oparciu o wiodący nurt humanistyczno-doświadczeniowy.
Edukacja
- Uniwersytet Jagielloński, mgr psychologii
- Ośrodek Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA - Szkoła Psychoterapii
- Instytut Integralnej Psychoterapii Gestalt - Szkoła Superwizorów (w trakcie specjalizacji)
Certyfikaty
- Certyfikat Psychoterapeuty nr 64/T/2021 PSHD Polskie Stowarzyszenie Humanistyczno-Doświadczeniowe (pshd.org.pl)
- Certyfikat Psychoterapeuty Focusingu, Institut für integrale Gesprächs und Focusingtherapie (Instytut prowadzi uczeń E.Gendlina, dr Rainer Eggebrecht)
Specjalizacja
- Psychoterapia osób dorosłych
- Prowadzenie zajęć grupowych w oparciu o nurt humanistyczno-doświadczeniowy

